V letih pred koronsko krizo sem se spopadal s problemom, kako najti nove stranke. Iskal sem mnogo načinov, kako priti do njih. V prvi vrsti se ukvarjam z računalništvo v oblaku - softver kot storitve (SaaS) je sicer kompleksen, a predvidljiv. Delo z ljudmi pa ni enostavno. Itak da sem bil prepričan, da moji "people skills" niso kaj prida, da sem pravzaprav introvertiran in da mi bo res težko pri…
oz. nekaj razlogov, zakaj se je treba vikanja strank v email marketingu znebiti Tikanje v poslovnih odnosih je, vsaj v Sloveniji, tabu tema. Ko sem v svojem prejšnjem blog zapisu (kako izgleda učinkovito prodajno email sporočilo), omenil, da je treba pričeti svoje stranke tikati, sem dobil nekaj ogorčenih odzivov. Že samo pomisliti na to, da bi stranki rekli "ti", je nekaj, ob čemer marsikoga spreletava srh in mu ledeni kri…
Za potrebe analiziranja oblike in vsebine elektronskih prodajnih mailov sem se že pred časom naročil na obilico newslettrov, ki jih pošiljajo slovenska podjetja. Nekatera so v svojem pošiljanju redna, druga manj, skoraj vsem pa je skupno to, da pošiljajo lepe maile, ki jih je pravo veselje pogledati. Poglej, denimo, spodnji mail, ki sem ga dobil od Conrada. Ali pa tale od Moje leče. Čisto običajna in lepo oblikovana maila, porečeš.…
Slovarček: SEO = search engine optimization oz. optimiziranje spletnih strani, da se čim višje uvrščajo v iskalnih rezultatih v guglu. K temu zapisu me je spodbudila zanimiva, a kratka razprava v eni izmed FB skupin pred časom. Gospa, reciva ji kar Bleferka, objavi svoj zapis o tem, kako se je treba iti biznis v sodobnem svetu in našteje 5 napak, ki jih podjetniki delajo na spletu. Vsebinsko je bil zapis…