Pisanje po naročilu

Želiš newsletter, blog ali email marketing kampanjo, ki si jo tvoja konkurenca ne bo upala kopirati? Nekonvencionalen pristop, ki pritegne.

Poslovna informatika

Furaš biznis in se srečuješ z izzivi v informatiki? Pokliči. Prva ura konzultacije je brezplačna.

bizkorner BLOG

O poslovni informatiki, računalništvu v oblaku, sodobnih tehnologijah, poslovnem svetu, mehkih veščinah in ostalem. Vsebine za tiste, ki furajo biznis.

[frontpage_news widget="600" name="Tole moraš prebrati"]

Kontakt

MATIC ZUPANČIČ
Telefon: 041 364 023
email: matic@bizkorner.si

Copywriting, pisanje blogov, prodajnih pisem, email sekvenc in drugih promocijskih materialov

pisanje_besedil

Odštekana besedila za tvoje projekte

Si opazil, da so si spletne strani tvoje konkurence vsebinsko precej podobna? Največkrat so sterilne in suhoparne. Kot bi bral dolgočasen prospekt.

Einstein je bil tisti, ki je prvi definiral norost: delati eno in isto stvar vedno znova in pričakovati drugačne rezultate.

Drzni si biti drugačen in povej že tisto svojo zgodbo. Saj veš, tisto, ki ti je nihče ne more “kopipejstati”, ker je samo tvoja. 

Ti prispevaš zgodbo, jaz ti jo napišem, zraven pa dodam še nekaj pripovednih in jezikovnih začimb in morda kakšno drugačno akrobacijo.

Praviš, da nimaš zgodbe? Ne verjamem. Samo na eno kavo morava iti, pa jo potegneva na plano.

Copywriting – znanost in umetnost prepričevanja.

Copywriting (po naše je to pisanje prodajnih besedil) je za nekatere tako umetost kot znanost pisanje tekstov, ki so uporabljeni na spletnih straneh, oglasih, promocijskih materialih. Kjer so črke, tam je copy. In tam je tudi nekdo, ki jih napiše.

“Copy” prodaja tvoj produkt ali storitev in prepričuje (ne)ogrete potencialne stranke, da naj že končno razvežejo mošnjiček in ti dajo denar za tvojo odlično storitev in še boljši produkt.

Ampak ta umetost pije vodo le takrat, kadar imaš res nekaj odličnega in uporabnega za stranke. Če jim prodajaš sranje, bo tvoj biznis kratkega diha. Ker pa imaš res odličen produkt, je tvoja dolžnost, da strankam prodaš, kajti če jim ne prodaš, jim pravzaprav delaš škodo.